:@

JÄVLA BAJS STÖRDA ICA SOM HAR KONSTIGA REGLER. ATT MAN MÅSTE VARA ARTON FÖR ATT KÖPA ALVEDON ELLER IPREN, FML. JAG ÄR SJUK OCH BEHÖVER DET, GAAAAAAAH.

Nämen tja! Haha, lite humörsvägningar här idag. Nej men mår skit utan alvedonen så måste ha det nu när jag är sjuk, dumma ica. Blev glad innan idag när jag vägde mig och såg att jag gått ner lite mer än 3 kilo sen jag började gå ut och gå och tänka på vad jag äter, fan va rock! :D Nått som förgyllde min dag.

Nu ska jag snart börja skriva på mina kära inlämningar och pappa ska gå ner till ICA och köpa läkemedel till mig, eftersom man måste vara 18 och jag fyller det om typ 15 dagar.... Han får nog köpa lite godis också, hehe.

Du gör mig helt förvirrad, vad är egentligen problemet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0