"JAG ÄLSKAR DIG ÄVEN OM DU INTE TROR DET."

Jaaaa..  Igår vaknade jag med febern fortfarande kvar så var hemma från marknaden, hade feber nästintill hela dagen och åt massa alvedon. Vid ungefär halv sju på kvällen tog jag tempen och då var febern borta, eftersom jag inte gjort nånting sen i onsdags så bestämde jag mig för att åka på bio. Med fina Ingrid. Bättre sällskap kunde jag nog inte fått. Efter det körde vi hem och tog upp Tilda på vägen som har sovit här inatt, mysigt. Snart ska jag ta tag i plugget som väntar och sedan gå ut en sväng.

Dåligt av folk att bete sig som rövhål, svin. Kommer komma en dag då ni inte kan av olika anledningar och då ska jag inte bete mig mognare än vad ni gjorde. Och jag har kämpat precis som er så kiss my ass. Pratade med mamma en lång stund i telefon igår och ibland undrar jag alltså. Jag ska lyssna på mammas kloka ord "det är ingenitng att bry sig om, om dem beter så och skriver så dem gjorde så är dem inte dina vänner. En dag kommer det då dem inte kan och då ska du visa dig mognare än att bete dig som en bitch." Ja det ska jag, för jag har hyfs och kan bete mig normalt. BARA SOM JAG TYCKER.

Ja, lite problemsprat på söndagsmorgonen. Tur att jag har världens finaste vänner som är mina vänner alltid och inte bara när det passar dem. Är så oerhört glad att ha er att lätta mitt hjärta med och kunna prata utan att tänka mig för. En speciell puss till Ingrid för en as bra kväll igår! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0