Lego House

Min morgon har varit jobbig. Vaknade 08.11 och bussen går från mig 08.21, jag tog på mig nått fult och sprang allt jag kunde till bussen. Självklart kör den förbi mig när jag är på andra sidan vägen. Skickade sms till Jenny och frågade om hon skulle ta bilen och det gjorde hon, hon kom och plocka upp mig vilket räddade hela min dag, så tack underbara! När vi kom till lektionen så var båda lärarna här och båda var på hugget. Inte många som hade lämnat in inlämningarna som man skulle, OOPS. Nu sitter jag och skriver på en av dem och lyssnar på musik, det är bra grejer.

Ska skriva lite till på inlämningen som ska vara inskickad på fredag, (!!) Hela helgen är full av skolgrejer också, vilket är kul men samtidigt lite jobbigt. Vi får väl se hur detta går. Pierre ska iallafall sova hos mig på fredag, mysigt. Sen på lördag är det gölingstorp som gäller, ska stå där och sälja hembakat. Sen på kvällen ska vi nog festa till det lite är det tänkt.

Nej, puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0