SJUKLING

Jag orkar inte gråta mig till sömns längre, när ska detta ta slut?

Ligger hemma i sängen och är sjuk. Har varit det sen i onsdags vilket är hur jobbigt som helst eftersom jag nästan aldrig är sjuk.. Egentligen skulle jag sovit hos Emma idag och varit på marknaden imorgon men nu blir det troligtvis inget av det eftersom jag blivit värre. Igår var jag hos Moa och bakade när telefonen ringde, jag svarade och det var från Ekero. Dem behövde mig där på kvällspasset så jag gick hem och packade väskan och åkte dit. Kände redan igårkväll när jag kom hem att det inte var bra, för det började bli värre. Men jag tänkte inte mer på det och ställde mig i en varm dusch innan jag la mig i sängen. Men när jag vaknade imorse var det värre än innan och jag mår urdåligt. Blä..

Ska hem till pappa om en stund och bädda ner mig i sängen och bara kolla på massa serie och hoppas på att jag mår bättre imorgon, för jag orkar inte vara sjuk längre.

Pratade med min fina vän igår om lite blandade känslor och så. Men jag vet att allting löser sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0