SVALKAR VINDEN

Hey! Sjuk tjej här :) sitter hemma och pluggar och lyssnar på musik. Fick sovmorgon idag då jag inte kunde prata eller andas med näsan innan. Nu har jag tagit alvedon men fortfarande inte bra. Hoppas det blir bättre mot kvällen! Snart är min APUinlämning färdig och då har jag en mindre att tänka på, vilket leder till typ tre kvar. Ibland älskar jag skolan lite extra, dock är det snart helg och den är fylld med planer.

Imorgon ska jag baka med Moa till marknaden. På fredag ska jag sova hos Emma, på lördag är det marknad och sen på kvällen ska jag in till Borås med fina Emelie som jag inte har träffat på år och dagar, filmkväll it is. På söndag ska jag bara chilla pung och hoppas på att jag är frisk för efter helgen väntar en hel vecka skola. Dock är den förhoppningsvis en jävligt bra lördag efter det :D

28 dagar kvar.


Kommentarer
Postat av: MalinJ (:

Hoppas du piggelinar till snart söt! looove <3

2012-04-20 @ 13:29:32
URL: http://malinkjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0