SWEET

För en gång skull känns allt riktigt härligt. Jag har massor planerat framför mig och jag känner faktiskt lust att gå till skolan. Jag känner att det kommer bli flera bra helger framför mig! Har bestämt mig nu att fokusera på allt positivt istället för negativt, det är bara onödigt att lägga tid på sånt man mår dåligt över. Men det tar tid att inse vad som faktiskt är bra och inte..

Snart fyller jag hela 18 år. Jag har nästan lite panik över att bli vuxen. Över att vara myndig och göra allt vuxet. Gah, tiden bara springer iväg. Men massa kul, krogrundor och sena kvällar. Längtar redan till dagen innan min födelsedag som är om 19 dagar.

Denna helgen är det sleepover med Emma, umgänge med klassen och mys som står på schemat. Nästa helg är det långpromenad och en helhelg hos Emma. Helgen efter det är det min första LAGLIGA krogrunda och kalas som gäller. Helgen efter det ska jag ha födelsedagsfest. WAAAAAAAAAH, massa bra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0